Restaurant Manager (m/f)
SUNSET HOSPITALITY GROUP

Sunset Hospitality Group (SHG) je međunarodna kompanija sa sjedištem u Dubaiju, specijalizovana za razvoj i upravljanje vrhunskim restoranima, plažnim barovima, klubovima i hotelima širom svijeta. Sa prisustvom u više od 25 zemalja i portfoliom od preko 85 ekskluzivnih koncepata, SHG postavlja nove standarde u lifestyle ugostiteljstvu.
Ovog ljeta stižemo i u Crnu Goru!
U okviru prestižne marine Porto Montenegro u Tivtu, Sunset Hospitality Group
sa ponosom najavljuje otvaranje dva nova koncepta:
AURA Beach – ekskluzivni dnevni pool club sa elegantnim restoranom, opuštenom atmosferom i energičnim muzičkim programom.
D’LIRIO – savremeni restoran koji kombinuje latino-američke ukuse sa mediteranskom elegancijom i večernjim lifestyle iskustvom.
Postani dio tima globalnog lidera u ugostiteljstvu!

Sunset Hospitality Group (SHG) je međunarodna kompanija sa sjedištem u Dubaiju, specijalizovana za razvoj i upravljanje vrhunskim restoranima, plažnim barovima, klubovima i hotelima širom svijeta. Sa prisustvom u više od 25 zemalja i portfoliom od preko 85 ekskluzivnih koncepata, SHG postavlja nove standarde u lifestyle ugostiteljstvu.
Ovog ljeta stižemo i u Crnu Goru!
U okviru prestižne marine Porto Montenegro u Tivtu, Sunset Hospitality Group
sa ponosom najavljuje otvaranje dva nova koncepta:
AURA Beach – ekskluzivni dnevni pool club sa elegantnim restoranom, opuštenom atmosferom i energičnim muzičkim programom.
D’LIRIO – savremeni restoran koji kombinuje latino-američke ukuse sa mediteranskom elegancijom i večernjim lifestyle iskustvom.
Postani dio tima globalnog lidera u ugostiteljstvu!

OPIS POSLA
RADNO MJESTO:
RADNO MJESTO:
- Menadžer restorana
SEKTOR:
- Sektor hrane i pića
ODJELJENJE:
- Operacija restorana FOH
NADREĐENI:
- Generalni Menadžer / Asistent Generalnog Menadžera
SVRHA RADNOG MJESTA
Menadžer restorana je odgovoran za celokupan nadzor, organizaciju i kontrolu rada restorana, uključujući planiranje osoblja, kontrolu kvaliteta usluge i operacija, kao i ostvarenje prodajnih ciljeva. Ključna je figura u koordinaciji između sektora, implementaciji standarda i unapređenju korisničkog iskustva.
DUŽNOSTI I ODGOVORNOSTI
Menadžer restorana je odgovoran za celokupan nadzor, organizaciju i kontrolu rada restorana, uključujući planiranje osoblja, kontrolu kvaliteta usluge i operacija, kao i ostvarenje prodajnih ciljeva. Ključna je figura u koordinaciji između sektora, implementaciji standarda i unapređenju korisničkog iskustva.
DUŽNOSTI I ODGOVORNOSTI
- Praćenje i pridržavanje svih kompanijskih standarda, procedura i pravila ponašanja
- Koordinacija i saradnja sa rukovodiocima drugih organizacionih jedinica
- Planiranje, organizacija, vođenje i nadzor radne aktivnosti osoblja u svim restoranima
- Kreiranje predloga o broju i dinamici zapošljavanja stalnih i sezonskih radnika
- Odgovara za početak i završetka rada objekta u skladu sa radnim vremenom
- Odabir i selekcija kandidata, obuka, vođenje, praćenje i ocenjivanje saradnika
- Pravilno planiranje rasporeda radne snage u skladu sa zahtevima poslovanja
- Vodi računa da svi zaposleni konstantno održavaju visok standard kvalitetne usluge
- Planira, koordinira i kontroliše proces obuke i treninga rada svih zaposlenih
- Evaluacija svih zaposlenih po utvrđenoj dinamici, vođenje kartona i izveštavanje
- Odgovara za vođenje liste inventara i stanja opreme i uređaja...
- Brine o HACCAP-u, PEST kontroli, sanitarnim uslovima i bezbednosti na radu
- Odgovoran za kontrolu prodaje, inventara, normativa, rezervacija i žalbi gostiju
- Organizuje i prati izveštaje, lomeve, prisustvo, karnete, servise i higijenu
- Ponaša se u skladu sa vrednostima kompanije, predstavljajući uzor i primer ostalima
USLOVI ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA
- Studije prvog ili drugog stepena (6 ili 7 nivo NOKS-a), društveno-humanističkih nauka i drugih vrsta
- Rad na personalnom računaru
- Znanje engleskog jezika
- Minimum 8 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
Pridruži se našem timu!
Posjeti našu web stranicu za karijere ili pošalji svoj CV na:
careers.montenegro@sunsethospitality.com ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.
Više informacija putem telefona: +382 69 510 123
Posjeti našu web stranicu za karijere ili pošalji svoj CV na:
careers.montenegro@sunsethospitality.com ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.
Više informacija putem telefona: +382 69 510 123
JOB DESCRIPTION
JOB POSITION:
JOB POSITION:
- Restaurant Manager
SECTOR:
- Food and Beverage Sector
DEPARTMENT:
- Restaurant FOH Operations
DIRECT MANAGER:
- General Manager / Assistant General Manager
JOB PURPOSE
The Restaurant Manager is responsible for overseeing, organizing, and controlling all restaurant operations, including staff planning, service quality supervision, and sales performance. They play a key role in coordinating departments, enforcing standards, and enhancing the guest experience.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
The Restaurant Manager is responsible for overseeing, organizing, and controlling all restaurant operations, including staff planning, service quality supervision, and sales performance. They play a key role in coordinating departments, enforcing standards, and enhancing the guest experience.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES
- Follows and adheres to all company standards, procedures, and behavioral codes
- Coordinates and collaborates with other department managers
- Plans, organizes, leads, and monitors staff activities across all restaurants
- Creates staffing plans for permanent and seasonal employees
- Ensures proper opening and closing of outlets according to working hours
- Selects, trains, guides, monitors, and evaluates staff members
- Schedules manpower according to business needs
- Ensures staff consistently maintain high service standards
- Plans and oversees staff training programs
- Conducts regular employee evaluations and reporting
- Maintains equipment and inventory records, supervises repairs and servicing
- Ensures HACCP, PEST, hygiene, and workplace safety procedures are followed
- Oversees sales control, inventory, food and beverage standards, reservations, and guest complaints
- Prepares reports, monitors breakage, attendance, station logs, service routines, and cleanliness
- Acts in line with company values and serves as a role model to others
EMPLOYMENT REQUIREMENTS
- Bachelor’s or Master’s degree (NQF level 6 or 7) in social sciences or related fields
- Computer literacy
- English language proficiency
- Minimum 8 years of experience in the same or similar roles
Join our team!
Visit our careers webpage or send your CV to: careers.montenegro@sunsethospitality.com or using the option KONKURIŠITE NA OGLAS.
For more information, call: +382 69 510 123
Visit our careers webpage or send your CV to: careers.montenegro@sunsethospitality.com or using the option KONKURIŠITE NA OGLAS.
For more information, call: +382 69 510 123
* Prijavljivanje na oglas vrši se klikom na dugme "Konkurišite na oglas", na e-mail, poštansku adresu, e-mail adresu ili putem linka ukoliko su oni navedeni u tekstu oglasa. Prekoveze.me ne vrši postupak selekcije i odabir kandidata već je to u nadležnosti poslodavca. Odredbe ugovora o radu predstavljaju direktan dogovor između poslodavca i zaposlenog.