Gondola Concierge / Customer service on cable car
Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave
Žičara Kotor Lovćen d.o.o. raspisuje konkurs za poziciju:
Gondola Concierge / Customer service on cable car
Broj izvršilaca: 3
Nivo kvalifikacije: IV 1
Stručna kvalifikacija: Srednje opšte ili stručno obrazovanje (240 kredita CSPK-a);
Radno iskustvo: Poželjno iskustvo u prodaji ili radu sa kupcima/korisnicima
Ostali uslovi: Poznavanje engleskog jezika (osnovni nivo)
Kompetencije: Komunikativnost, ljubaznost, usmjerenost ka korisnicima
Radno vrijeme: Rad u smjenama
Period angažovanja: Tokom sezone, sa mogućnošću produženja
Ostali benefiti: Za građane Cetinja besplatan prevoz do stanice na Lovćenu
Početna plata: 700,00EUR
Funkcionalna odgovornost: Odgovoran Menadžeru prodaje
Opis posla:
Kontakt telefon za više informacija: 067/746-222 (svakim radnim danom od 9h do 16h)
Gondola Concierge / Customer service on cable car
Nivo kvalifikacije: IV 1
Stručna kvalifikacija: Srednje opšte ili stručno obrazovanje (240 kredita CSPK-a);
Radno iskustvo: Poželjno iskustvo u prodaji ili radu sa kupcima/korisnicima
Ostali uslovi: Poznavanje engleskog jezika (osnovni nivo)
Kompetencije: Komunikativnost, ljubaznost, usmjerenost ka korisnicima
Radno vrijeme: Rad u smjenama
Period angažovanja: Tokom sezone, sa mogućnošću produženja
Ostali benefiti: Za građane Cetinja besplatan prevoz do stanice na Lovćenu
Početna plata: 700,00EUR
Funkcionalna odgovornost: Odgovoran Menadžeru prodaje
Opis posla:
- Vrši prijem i otpremu putnika žičare;
- Vrši kontrolu naplate stanične usluge;
- Vrši nadzor nad poštovanjem reda vožnje i o istom izvještava pretpostavljene;
- Kontroliše kretanje putnika u peronskom (staničnom) dijelu i o istom izvještava pretpostavljene i nadležne službe;
- U obavezi je da nosi uniformu ili propisanu odjeću i koristi utvrđene simbole Društva;
- Vodi računa o urednosti radnog prostora;
- Obavlja poslove na način da ne ugrožava i ne narušava životnu sredinu i na način da štiti svoj život i zdravlje, kao i zdravlje drugi lica;
- Obavještava pretpostavljenog o bitnim okolnostima koje utiču i koje bi mogle uticati na obavljanje poslova, nastanak materijalne štete na njegovu ili zaštitu i zdravlje drugih zaposlenih i životnu sredinu;
- Postupa u skladu sa obavezama utvrđenim zakonom, podzakonskim aktima, internom regulativom i ugovrom o radu;
- Radi i ostale poslove po nalozima pretpostavljenih u okviru nivoa kvalifikacije.
Kontakt telefon za više informacija: 067/746-222 (svakim radnim danom od 9h do 16h)