Office Manager (m/ž)
Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave
The HeadHunter je kompanija koja se primarno bavi ljudskim resursima, savjetovanjem u vezi ljudskih resursa, podizanjem svijesti poslodavaca o značaju odsjeka ljudskih resursa u kompaniji.
The HeadHunter ima predstavnike sa kancelarijama u Crnoj Gori, Srbiji, Bosni i Hercegovini,Albaniji, Sjevernoj Makedoniji, na Kosovu, u Teksasu (SAD).
Za potrebe našeg Klijenta, kompaniju MOBES MONTE d.o.o. Podgorica, objavljujemo oglas za poziciju:
Office Manager (m/ž)
Podgorica
Opis radnog mjesta:
- Zakazivanje i održavanje sastanaka sa postojećim i potencijalnim klijentima;
- Upravljanje komunikacijom, žalbama i upitima;
- Organizovanje obuka;
- Upravljanje projektima;
- Uspostavljanje i monitoring procedura za vođenje evidencije;
- Rad na konstantnom održavanju i unapređivanju poslovnih odnosa sa klijentima uz redovne konsultacije sa istima, obilasci terena, sastanci i sl.;
- Učenje o ISO standardima;
- Izvještavanje o obavljenim aktivnostima blagovremeno i redovno i predlaganje odluka neposrednom rukovodiocu;
- Koordinacija aktivnosti zaposlenih kako bi se osigurala maksimalna efikasnost u radu;
- Vođenje profila na društvenim mrežama i web sajta;
- Pisanje mjesečnih planova aktivnosti;
- Obučavanje novih zaposlenih;
Potrebna znanja i vještine:
- VSS;
- Radno iskustvo na sličnim poslovima minimum 2 godine;
- Poznavanje engleskog jezika (veći nivo);
- Visok stepen odgovornosti i predanosti radu;
- Profesionalan stav i ljubaznost u ophođenju;
- Odlične verbalne i pisane vještine komunikacije;
- Sposobnost proaktivnog, samostalnog i pouzdanog rada u kratkim vremenskim okvirima u brzom okruženju;
- Poznavanje rada u MS Office-u je preduslov (Power point, Excel i Word);
- Poželjno je da kandidat ima sertifikat iz oblasti ISO standarda.
Nudimo:
- Profesionalno usavršavanje i napredovanje;
- Dobre radne uslove.
- WEB: www.mobes.me
Zainteresovani kandidati koji ispunjavaju uslove mogu poslati CV na e-mail: hr@mobesmonte.com ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.