The Chedi Luštica Bay


  • Adresa: Luštica Bay Marina, Radovići, Montenegro
  • Telefon: +382 32 661 266
  • E-mail:

The Chedi Hotel & Residences Luštica Bay “Gdje se iskustvo živi”/“Workplace with a view”
​​​​​​​
O kompaniji

Na mjestu gdje se susrijeću azurno-plavo more i planine, pronaći ćete Hotel The Chedi Luštica Bay —luksuzni hotel sa 5 zvezdica, koji je lociran 16km od Tivta. Posjeduje 111 elegantnih soba i apartmana, dva restorana, dva bara, prostorije za sastanke, privatnu plažu, spa centar inspirisan Azijom, zatvoreni bazen i otvoreni infiniti bazen. Član grupacije “The Leading hotels of the World”, ovaj hotel nudi ekskluzivne luksuzne sadržaje i usluge uz istinsko gostoprimstvo i pažljivu uslugu tokom čitave godine.
Tim Chedi hotela pruža toplu, ličnu dobrodošlicu koja osigurava da svaki član tima razumije svrhu i da se osjeća cijenjenim.


O nama

Benefiti i naš odnos prema zaposlenima

U Hotelu The Chedi Luštica Bay, vjeruju da su i zaposleni najveće bogatstvo. Cijeni se doprinos zajedničkom uspjehu.

The Chedi Luštica Bay je poznat po svojim izuzetnim ugostiteljskim uslugama, a ovaj uspjeh se pripisuje talentovanim i posvećenim zaposlenima koji imaju sveobuhvatan paket beneficija koji uključuje konkurentne zarade, mogućnosti profesionalnog razvoja, obuke, smještaj, ali i ravnotežu između posla i privatnog života.

Usluga smještaja je osmišljena da članovima tima pruži bezbjedno i udobno mjesto za boravak i odmor, a moguća je naknada za smještaj ili transportne troškove.

Članovi tima imaju  dva obroka dnevno i usluge transfera od kolektivnog smještaja do posla i nazad.

Ono po čemu se The Chedi razlikuje je Task Force program. Ovaj program omogućava pojedincima da steknu dragocjeno iskustvo u hotelskoj industriji na različitim lokacijama poput Egipta, UAE, Omana. Ovaj program predstavlja odličnu priliku za sezonske radnike da ostanu tokom cijele godine. Sve zajedno, obezbjeđuje stabilan prihod i kontinuitet tokom cijele godine.

“Prepoznajemo i nagrađujemo izvanredan učinak i zalaganje pojedinaca i kroz naše podsticajne (Incentive) programe i dodatne naknade za uslugu (service charge) koji upotpunjuje zaradu. Na ovaj način osiguravamo da se osjećaju cijenjeno, ali i motivisano da pruže izuzetnu uslugu našim gostima”. Maja Bakočević, HR Manager

Gdje se nalazimo