Domaćica u hotelu
Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave
Hotel Sato - Sutomore je hotel sa 4 zvjezdice koji se nalazi na samoj obali u pješačkoj zoni malog mediteranskog grada. Hotel se sastoji od 115 jedinica, kafe bara Lungo Mare, pansionskog restorana Mediteranneo, Sky Bara na 10 spratu hotela sa jedinstvenim pogledom na Barsku rivijeru.
U blizini hotela se nalazi mnoštvo lokala, barova koji upotpunjuju ljetnji provod.
U blizini hotela se nalazi mnoštvo lokala, barova koji upotpunjuju ljetnji provod.
Ukoliko želite da budete dio našeg uspješnog tima, konkurišite na oglas za sljedeću poziciju:
DOMAĆICA U HOTELU
OPIS POSLOVA I DUŽNOSTI:
- U saradnji sa Izvršnim direktorom hotela definiše prijedlog budžeta odsjeka domaćinstva;
- Organizuje rad odsjeka domaćinstva, sastavlja radni raspored, vodi evidencije o prisutnosti na poslu radnika sektora;
- Odgovorna je za izradu rasporeda rada radnika u odsjeku domaćinstva i kontrolu radnih sati;
- Nadzire radna vremena i troškove rada;
- Usko sarađuje sa šefom recepcije u vezi sa potrebama gostiju;
- Nadzire čistoću, higijenu i opšti utisak uređenosti soba, unutrašnjih i spoljnih javnih prostora;
- U koordinaciji sa Izvršnim direktorom hotela određuje broj radne snage, učestvuje u njihovom odabiru, osposobljavanju i usavršavanju;
- Vodi sve potrebne evidencije posteljine, uniformi i ostalih tekstilnih proizvoda;
- Kontroliše održavanje namještaja i ostalog inventara u hotelu;
- Daje prijedloge održavanja i renoviranja soba i javnih prostora;
- Kontroliše troškove unutar sektora domaćinstva;
- Sprovodi nadzor nad čistoćom i urednošću soba za goste, javnih područja hotela gdje borave gosti i okoline hotela (hotelskog kompleksa);
- Svake sedmice ili po potrebi češće sastavlja popis prostorija u kojima će se obaviti veliko spremanje
- Izrađuje raspored rutinskog čišćenja i vrši nadzor;
- Provjerava dnevne izveštaje odsjeka domaćinstva, posebno vodeći računa o sprječavanju eventualnih nepravilnosti;
- Redovno pregleda hotelske sobe, javna područja i okolinu hotela, vodi inspekcijske liste za sobe i druga područja;
- Planira i kontroliše inventar svih potrebnih kućanih materijala, opreme i zaliha, posteljine;
- Organizuje mjesečne inventare sve posteljine, sredstava za čišćenje i operativnih pojedinosti, inventar svih soba, koji se vodi na računu, svake godine provjerava i utvrđuje, a prije pripreme budžeta i prije računovodstvenog zavođenja inventara na kraju godine;
- Prati proceduru kontrole ključeva;
- Obavlja i druge poslove po nalogu Izvršnog direktora hotela.
KVALIFIKACIJE:
- SSS / VŠS,
- Minimum 3 godine radnog iskustva u sektoru domaćinstva;
- Aktivno znanje engleskog i/ili nekog drugog stranog jezika;
- Poznavanje rada na računaru.
OSOBINE:
- Komunikativnost;
- Prijatna spoljašnost;
- Rad u timu;
- Kolegijalnost;
- Spremnost na rad pod pritiskom sezonskog tipa;
- Sposobnost organizacije;
- Obavezna organizovanost u radu, sistematičnost i urednost.
NUDIMO:
- Rad u timu mladih i motivisanih ljudi;
- Pored redovnog ličnog dohotka i mogućnost stalnog zaposlenja i napredovanja;
- Priliku da se susretnete i naučite stvari koje do sada niste radili a tiču se prodaje, te na taj način nadogradite svoje dosadašnje iskustvo.
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoju biografiju putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.
*Kako biste uvećali šanse za ulazak u najuži krug kandidata veoma je bitno da što detaljnije i sadržajnije ispunite sva polja navedena u aplikativnoj formi, dodate CV na engleskom jeziku kao i prateća dokumenta koja mogu biti od značaja za datu poziciju (sertifikate, propratno pismo, preporuke i slično).