Recepcioner/ka
Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave
Art Gradnja Bar raspisuje konkurs za slobodno radno mjesto:
Recepcioner/ka
Sektor: Recepcija
Odgovara direktno: Šefu recepcije / Šefu smjene
Opšti opis poslova:
- Obavlja radne aktivnosti predviđene radu na recepciji: prima rezervacije, odgovara na upite, daje sve potrebne informacije telefonskim, elektronskim ili direktnim putem,
- Na usluzi je gostima, dočekuje i smješta goste, provjerava da li je sve u redu sa njihovim smještajem, upoznaje ih sa sadržajima hotela, prenosi im informacije o F&B uslugama i ostalim uslugama koje hotel pruža,
- Pomaže u ugovaranju dodatnih usluga za goste (taxi, rent-a-car, izleti, transferi itd.),
- Informiše goste o lokalnim događanjima i aktivnostima,
- Komunicira sa ostalim sektorima i prenosi potrebne informacije vezane za kvalitet usluge i efikasnost poslovanja,
- Vrši prijavu i odjavu gostiju u skladu sa važećim standardima i procedurama.
Ključna područja rada I odgovornosti:
- Planira i organizuje poslove iz djelokruga svog rada, poznaje načine organizacije rada i standarde I procedure u hotelu,
- Vrši pripremu za posao: učestvuje u primopredaji smjene, upoznaje se sa radnim zadacima, priprema se za doček gostiju, priprema kartice za sobe, upoznaje ostale sektore i pretpostavljene sa dnevnim izvještajima o dolasku i odlasku gostiju, pansionskim uslugama, zauzetim sobama, pregleda knjigu dnevnih događanja, priprema izvršenje svih obaveze koje su navedene, provjerava elektronsku poštu i blagovremeno i uredno odgovara na upite,
- Ažurira on-line prodaju, ažurira web site hotela, unosi ekstra usluge i obračunava ih, priprema predračune, račune i fakture gostima, vrši naplatu gotovinski ili kreditnom karticom, obavlja neophodne programske operacije (zaključivanje prometa, kasa, fiskalnih izvještaja itd.). Odgovoran je za stanje novca u blagajni u skladu sa procedurama hotela,
- Prepoznaje svakog gosta i uspostavlja kontakt sa svakim dolazećim gostom (minimalno 3 metra udaljenosti kad god je to moguće),
- Pozdravlja gosta na njegovom maternjem ili engleskom jeziku uz poželjno oslovljavanje prezimenom,
- Udovoljava zahtjevima gostiju osiguravajući da su svi poslovi riješeni efikasno i daje prednost zahtjevima gostiju nad adminstrativnim zadacima,
- Informiše sve sektore o posebnim zahtjevima gostiju I sarađuje sa svim hotelskim sektorima,
- Dobro poznaje hotelsku ponudu, cijene soba, raspoloživost soba, promocije, usluge i sadržaje, trudi se da postigne najveću popunjenost soba (up-selling),
- Obezbjeđuje garanciju plaćanja prilikom prijema gosta (cash deposit, autorizacija kreditne kartice, voucher agencije),
- Javlja se na telefon brzo i efikasno prateći standard javljanja na telefon ( najkasnije do III zvona uz standard javljanja na interne i eksterne telefonske pozive),
- Temeljno predaje smjenu i na početku i na kraju svake smjene provjerava da li su sve napomene detaljno upisane u dnevnik recepcije,
- Održava visoke standarde lične higijene, ponaša se na način, koji je ljubazan i pozitivan i koji promoviše dobar ugled hotela,
- Provjerava tehničku ispravnost uredjaja za rad i opreme u radnom prostoru, odmah prijavljuje kvarove i izvještava o statusu popravke, poštuje proceduru uštede energije.
Potrebno obrazovanje, iskustvo, vještine i sposobnosti:
Obrazovanje: III ili IV stepen stručne spreme (poželjno srednje obrazovanje ugostiteljske struke).
Vještine i sposobnosti:
Obrazovanje: III ili IV stepen stručne spreme (poželjno srednje obrazovanje ugostiteljske struke).
Vještine i sposobnosti:
- Minimum 2 godine radnog iskustva na poziciji recepcionera,
- Znanje engleskog jezika (poželjan još jedan strani jezik),
- Posvećenost gostima i visokom kvalitetu usluge, komunikativnost sa gostima i kolegama.
Zainteresovani kandidati mogu slati svoj CV na e-mail: edina@artgradnja.me ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.