Good Job!Good Life!

HeadHunter Group je inovativna HR kompanija koja posluje u SAD, Albaniji, Kosovu, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Grčkoj, Srbiji i na Kipru. Nudimo najnoviji mentalitet u HR industriji, a naša osnovna djelatnost su kandidati i klijenti.
Za našeg klijenta, firmu specijalizovanu za pružanje širokog spektra različitih usluga visokog kvaliteta u oblasti elektroinstalaterskih radova, sistema obnovljivih izvora energije i građevinskih radova  iz Crne Gore, tražimo:
 
Komercijalista (m/ž)
Mjesto rada: Podgorica
Glavna zaduženja:
  • Učestvuje u organizaciji nabavke robe, materijala i opreme za interne potrebe tj. Snabdijevanje aktivnih gradilišta i organizacija distribucije tokom izvođenja radova;
  • Vrši nabavku i prodaju opreme eksterno za potrebe veleprodaje preko dostupnih kanala (direktno B2B i preko javnih nabavki);
  • Održava kontakte sa dobavljačima i kupcima;
  • Istražuje i prati dešavanja na tržištu na osnovu čega kreira politiku i strategiju realizacije nabavke i prodaje;
  • Učestvuje u planiranju nabavke osnovnih sredstava, materijala, rezervnih djelova, HTZ opreme i sitnog inventara;
  • Prikuplja i analizira ponude od dobavljača i predlaže izbor najpovoljnijeg dobavljača.
Potrebni uslovi:
  • Minimum SSS (poželjni kandidati sa elektro ili mašinskom strukom);
  • Minimum 3 godine radnog iskustva u sektoru nabavke i prodaje (poželjno
  • iskustvo u prodaji elektro materijala i opreme ili iskustvo u sektoru projektovanja
  • ili izvođenja radova na instalacijama jake/slabe struje);
  • Aktivno korišćenje Microsoft Office paketa;
  • Odlično poznavanje osnova unutrašnje i spoljašnje trgovine;
  • Poznavanje postupka javnih nabavki i iskustvo učešća u istim (poslovi vezani za postupak koji se sprovodi kod Ponuđača – od analize i obrade tenderske dokumentacije, preko pripreme ponude i potrebne dokumentacije, praćenje postupka odlučivanja, ugovaranja i na kraju realizacije ugovora);
  • Poznavanje rada u računovodstvenom software-u u domenu robno materijalnog knjigovodstva;
  • Poznavanje magacinskog poslovanja;
  • Poznavanje i aktivno učešće u poslovima logistike (planiranje, upravljanje, sprovođenje i kontrola fizičkog protoka robe i pripadajućeg protoka informacija);
  • Iskustvo u administrativnim poslovima (korporativna korespondencija, formiranje i arhiviranje dokumentacije u okviru sektora, razmjena dokumentacije sa ostalim sektorima i eksterno sa trećim licima);
  • Iskustvo u ugovaranju nabavke i prodaje robe, sačinjavanje potrebne dokumentacije i praćenje realizacije ugovora;
  • Posjedovanje vozačke dozvole B kategorije;
  • Obavezno poznavanje engleskog jezika.
Profil kandidata:
  • Odgovoran i samoinicijativan;
  • Metodičan, precizan, analitičan i organizovan;
  • Adaptivan u intenzivnim radnim aktivnostima i timskom radu;
  • Izražene verbalne i pisane komunikacione sposobnosti;
Nudimo:
  • Rad u stabilnoj i perspektivnoj firmi;
  • Usavrašavanje i sticanje novih znanja i vještina;
  • Stimulativna nagrađivanja zavisno o poslovnim rezultatima i rezultatima tima;
  • Plata: po dogovoru u zavisnosti od reference kandidata.
Ukoliko želite da budete dio tima, pošaljite nam svoju biografiju putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS ili pošaljite Vaš CV na email: cv@theheadhunter.com
 

* Prijavljivanje na oglas vrši se klikom na dugme "Konkurišite na oglas", na e-mail, poštansku adresu, e-mail adresu ili putem linka ukoliko su oni navedeni u tekstu oglasa. Prekoveze.me ne vrši postupak selekcije i odabir kandidata već je to u nadležnosti poslodavca. Odredbe ugovora o radu predstavljaju direktan dogovor između poslodavca i zaposlenog.