Key Account Manager (m/ž)
www.albomne.me
Kompanija ALBO MNE d.o.o. iz Kotora bavi se prodajom proizvoda namijenjenih za
profesionalno čišćenje prostora (hotela, restorana, javnih ustanova itd.), papirne galanterije i sredstava za rad vrhunskog kvaliteta. Sa tradicijom od preko trideset godina poslovanja, danas smo jedan od lidera na tržištu regiona i pouzdan saradnik i snabdjevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima. Zbog povećanog obima poslovanja u Crnoj Gori, potreban nam je:
Key Account Manager
(za teren - PRIMORJE)
Ukoliko ste ambiciozna osoba, posvećena građenju dobrih odnosa sa klijentima i ostvarenju prodajnih rezultata, onda ste prava osoba za naš tim.
Pozicija zahtijeva odgovornost za sljedeće radne zadatke:
- Analiza tržišnog potencijala
- Otvaranje novih kupaca, održavanje kontakata i izgradnja odnosa sa postojećim i potencijalnim velikim kupcima
- Praćenje tržišnih trendova i konkurencije
- Podrška realizacije marketinških aktivnosti
- Davanje ideja i sugestija u cilju izgradnje strategije brendova
- Otvaranje novih i održavanje kontakata sa postojećim velikim kupcima
- Ažurno vođenje porudžbina, back ordera, izrada kalkulacija i priprema ponuda
- Praćenje, podrška i unapređenje razvoja prodajne mreže, razvoj prodajne strategije
- Izrada analiza i prezentacija izveštaja prema menadžmentu kompanije
- Priprema i rad sa tehničkom dokumentacijom
- Upoznavanje kupaca sa novitetima i prednostima asortimana
- Izvršavanje i praćenje procedura za trebovanje i isporuku robe
- Učešće u pripremi tenderske dokumentacije
Omogućavamo Vam:
- Rad u otvorenom, stručnom i ambicioznom timu
- Odličan finansijski paket
- Službeni automobil, mobilni telefon i druge benefite
- Precizno definisane zadatke i očekivanja
- Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
- Edukativne materijale i interne obuke
- Internu sredinu koja prioritet daje vrijednostima i vodi računa o svakom pojedincu u kompaniji
Vi ste naš idealni kandidat, ukoliko imate:
- Iskustvo na sličnim poslovima minimum 2 godine
- Odlično poznavanje rada na računaru (Internet, MS Office - obavezno)
- Osnovno poznavanje engleskog jezika (pisani i govorni)
- Vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač
- Razvijene pregovaračke, analitičke i organizacione sposobnosti
- Spremnost na timski rad i sposobnost preuzimanja inicijative
- Prednost kandidatima sa iskustvom u radu sa ključnim klijentim
Potrebne kompetencije
Tehničke kompetencije:
- Izgradnja odnosa sa klijentima
- Efektivna komunikacija
- Pregovaranje
- Projektni menadžment
Lične kompetencije:
- Ambicioznost
- Izgradnja odnosa / relacija
- Empatičnost
- Preuzimanje inicijative
- Menadžerske kompetencije
- Izgradnja povjerenja
- Rješavanje dvosmislenih situacija
- Donošenje odluka
- Upravljanje rizicima
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.