Izvršni asistent (m/ž)
Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave
Old Town Travel d.o.o. raspisuje konkurs za poziciju:
Izvršni asistent
Lokacija: Kotor
Tip posla: Puno radno vrijeme/Zaposlenje tokom čitave godine
O nama: Old Town Travel doo ( 360 Monte ) je dinamična i inovativna kompanija koja traži vještog Izvršnog asistenta da se pridruži našem timu. Naš idealni kandidat ili kandidatkinja je neko ko se snalazi u brzom radnom okruženju na efikasan i organizovan način.
Opis posla: Tražimo Izvršnog asistenta koji je vješt/a u korišćenju Microsoft Office-a, posebno Excel-a, tehnološki pismen, ima sposobnosti kvantitativne analize i izuzetno je organizovan/a. Ova uloga uključuje podršku našem timu višeg menadžmenta, obavljanje raznih administrativnih zadataka i osiguravanje glatkog funkcionisanja naše kancelarije.
Ključne odgovornosti:
Kontakt telefon: 067 839 882
Izvršni asistent
Tip posla: Puno radno vrijeme/Zaposlenje tokom čitave godine
O nama: Old Town Travel doo ( 360 Monte ) je dinamična i inovativna kompanija koja traži vještog Izvršnog asistenta da se pridruži našem timu. Naš idealni kandidat ili kandidatkinja je neko ko se snalazi u brzom radnom okruženju na efikasan i organizovan način.
Opis posla: Tražimo Izvršnog asistenta koji je vješt/a u korišćenju Microsoft Office-a, posebno Excel-a, tehnološki pismen, ima sposobnosti kvantitativne analize i izuzetno je organizovan/a. Ova uloga uključuje podršku našem timu višeg menadžmenta, obavljanje raznih administrativnih zadataka i osiguravanje glatkog funkcionisanja naše kancelarije.
Ključne odgovornosti:
- Upravljanje i održavanje rasporeda bitnih za funkcionisanje firme.
- Kreiranje, uređivanje i analiziranje izveštaja, bilješki, pisama, finansijskih izveštaja i drugih dokumenata.
- Rukovanje osjetljivim informacijama na povjerljiv način.
- Koordinacija i upravljanje kancelarijskim administrativnim zadacima radi osiguravanja efikasnosti i usklađenosti sa politikama kompanije.
- Pomoć u pripremi redovnih izveštaja.
- Razvoj i održavanje sistema za arhiviranje.
- Poboljšanje efikasnosti kancelarije implementacijom poboljšanja procesa.
- Komunikacija s internim osobljem na svim nivoima.
- Rukovanje dolaznim pozivima i drugim komunikacijama.
- Zapisivanje, kompilacija, prepisivanje i distribucija zapisnika sastanaka.
- Iskustvo na sličnim pozicijama poželjno ali ne ključno.
- Razumijevanje sistema i procedura za upravljanje kancelarijom.
- Odlično poznavanje MS Office-a, posebno Excel-a.
- Vještina u Engleskom jeziku.
- Odlične sposobnosti planiranja i upravljanja vremenom.
- Sposobnost da se obavlja više zadataka istovremeno i prioritizacija dnevnog radnog opterećenja.
- Visok nivo vještina verbalne i pisane komunikacije.
- Diskrecija sa povjerljivim informacijama.
- Diploma iz poslovne administracije ili srodnog područja je poželjna ali ne i ključna.
- Konkurentan paket plata.
- Mogućnosti za profesionalni razvoj i rast.
- Podržavajuće i dinamično radno okruženje.
- Probni period od 3 mjeseca
Kontakt telefon: 067 839 882