Asistent prodaje (m/ž)
www.albomne.me
Kompanija ALBO MNE d.o.o. bavi se prodajom hemijskih proizvoda namijenjenih za
profesionalno čišćenje (hotela, restorana, javnih ustanova itd.), zatim papirnom galanterijom i sredstvima za rad vrhunskog kvaliteta. Sa tradicijom od preko trideset godina poslovanja, danas smo jedan od lidera na tržištu Srbije i pouzdan saradnik i snabdjevač proizvoda izrađenih po evropskim standardima. Zbog povećanog obima poslovanja u Crnoj Gori, potreban nam je:
Asistent prodaje
(Kancelarija Poslovni centar Rivijera, Radanovići b.b, Kotor)
Broj izvršilaca: 1
Ukoliko ste ambiciozna osoba, posvećena građenju dobrih odnosa sa klijentima i ostvarenju poslovnih rezultata, onda ste prava osoba za naš tim.
ASISTENT PRODAJE će biti odgovoran za podršku komercijalistima i analizu tržišta, proaktivno umrežavanje sa potencijalnim partnerima, pregovaranje i telefonsko komuniciranje sa klijentima. Pozicija zahtijeva komunikativnost, efikasnost u radu, agilnost i posvećenost u:
- Podršci prodajnom sektoru kompanije i sprovođenju prodajne strategije
- Analizi tržišnog potencijala
- Izgradnji odnosa sa odgovornim osobama kod potencijalnih klijenata
- Praćenju tržišnih trendova i konkurencije
- Podršci realizacije marketinških aktivnosti
- Davanju ideja i sugestija u cilju unapređenja prodaje
Omogućavamo Vam:
- Rad u otvorenom, stručnom i ambicioznom timu
- Odličan finansijski paket
- Precizno definisane zadatke i očekivanja
- Mogućnost napredovanja, shodno Vašim kapacitetima, zalaganju i rezultatima
- Interna sredina koja prioritet daje vrijednostima i vodi računa o svakom pojedinicu u kompaniji
Osnovne odgovornosti i radne obaveze
- Podrška komercijalistima u razvoju prodajne mreže, i sprovođenju prodajne strategije kompanije,
- Ažurno vođenje porudžbina, back ordera, izrada kalkulacija i priprema ponuda,
- Priprema i rad sa tehničkom dokumentacijom,
- Izvršavanje i praćenje procedura za trebovanje i isporuku robe,
- Učešće u pripremi tenderske dokumentacije,
- Uspostavlja kontakt sa kupcima, istražuje i prati tržište, pojavu novih proizvoda iz svog djelokruga rada, istražuje kretanje cijena i predlaže rješenja u cilju postizanja boljih poslovnih rezultata o čemu uredno svakodnevno izvještava direktora,
- Obavlja poslove izrade faktura, ponuda, reversa, reprezentacija, povrata i ostale dokumentacije,
- Obavlja slanje putem e -maila finansijskih kartica i ostale dokumentacije koja se odnosi na potraživanja od strane kupaca,
- Vrši slanje cirkularnih mejlova i flajera po nalogu direktora,
- Zadužen/a je za praćenje službenih mejlova, facebook i instagram stranica,
- U skladu sa dogovorom sa direktorom planira dnevne, sedmične i mjesečne aktivnosti,
- Uredno prikuplja i vodi dokumentaciju u vezi sa otvaranjem novih kupaca kao i dokumentaciju u vezi sa naplatom, rukovodioca.
Vi ste naš idealni kandidat, ukoliko imate:
- Iskustvo na sličnim poslovima
- Odlično poznavanje rada na računaru (Internet, MS Office - obavezno)
- Poznavanje engleskog jezika (pisani i govorni- nije obavezno)
- Razvijene pregovaračke, analitičke i organizacione sposobnosti
- Spremnost na timski rad i sposobnost preuzimanja inicijative
Lične kompetencije:
- Ambicioznost
- Izgradnja odnosa / relacija
- Empatičnost
- Preuzimanje inicijative
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.