Office Manager/ Administracija (m/ž)
Agencija za veb dizajn, veb development, seo i internet konsalting Veb Centar d.o.o., www.webcenter.me, raspisuje oglas za radno mjesto u Podgorici na poziciji:
Office Manager/ Aministracija
Opis posla:
- Obavljanje opštih i kadrovskih poslova
- Izrada pojedinačnih pravnih akata (ugovora, rešenja i drugih pravnih akata)
- Izdavanje potvrda o statusu zaposlenih (razni osnovi)
- Prijavljivanje i odjavljivanje zaposlenih – PIO fond i obavezno zdravstveno osiguranje
- Vođenje evidencije o godišnjim odmorima zaposlenih
- Bavljenje pitanjima iz oblasti radnog prava
- Usaglašavanje dokumenata kompanije sa važećim pravnim propisima Crne Gore
- Praćenje i primena zakonskih i drugih propisa
- Izrada i tumačenje ugovora obligaciono-pravnog karaktera i komercijalnih ugovora
- Pravna pomoć u procesu ugovaranja i sporovima povodom ugovora
- Zastupanje kompanije pred Agencijom za privredne subjekte
- Registracija novih privrednih društava
- Promena pravne forme postojećih društava
- Pravna podrška menadžmentu i organizacionim jedinicama kompanije
- Priprema za sastanke menadžmenta i izrađivanje donijetih odluka
- Pribavljanje dozvola, uvjerenja i potvrda za potrebe menadžmenta i organizacionih jedinica kompanije
- Saradnja sa spoljnim pravnim savjetnicima
- Praćenje zakonske regulative iz oblasti radnog prava
- Priprema dokumentacije radi učešća u javnim nabavkama
- Aktivna pisana i usmena komunikacija sa klijentima;
- Izrada i slanje ponuda klijentima;
- Izrada i slanje faktura;
- Priprema i objavljivanje oglasa za posao;
- Vođenje poslovnih evidencija, kalendara i administracije;
- Staranje oko uređenosti kancelarijskog prostora;
- Naručivanje kancelarijskog materijala;
- Redovno praćenje pokazatelja uspješnosti kompanije i kompletne analitike, i pravljenje nedeljnih i mjesečnih izvještaja za nadređene;
- Praćenje i optimizovanje ključnih procesa unutar kompanije;
- Obavljanje opštih administrativnih zadataka;
- Obavljanje drugih poslova i zadataka u vezi sa radnim mjestom po nalogu direktora.
Idealan kandidat treba da posjeduje:
- Minimum Visoka stručna sprema;
- Minimum 2 godine radnog iskustva u oblasti administrativnog rada;
- Visoko razvijene organizacijske vještine – upravljanje vremenom i određivanje prioriteta;
- Visoko razvijene analitičke vještine;
- Visoko razvijene komunikacijske vještine;
- Ističe se kreativnošću i inovativnošću;
- Pedantnost i koncentrisanost pri vođenju poslovnih evidencija;
- Profesionalan odnos sa klijentima;
- Spremnost na samostalan i timski rad;
- Znanje engleskog jezika;
- Osnovno znanje MS Office-a paketa;
- Poželjno znanje Adobe Photoshop-a.
Saradnicima nudimo:
- Kreativan, raznolik, samostalan i timski rad;
- Fiksnu zarada uz mogućnost varijabilne zarade;
- Mogućnost napredovanja unutar drugih projekata firme.
Prijava mora da sadrži:
- Životopis (CV) sa opisom prethodnih poslova;
- Fotografiju;
- Motivaciono pismo i očekivanu zaradu.
Ukoliko ste zainteresovani za navedenu poziciju molimo Vas da pošaljete CV na e-mail adresu: zaposlenje@vebcentar.me ili putem opcije KONKURIŠITE ZA OGLAS.
* Prijavljivanje na oglas vrši se klikom na dugme "Konkurišite na oglas", na e-mail, poštansku adresu, e-mail adresu ili putem linka ukoliko su oni navedeni u tekstu oglasa. Prekoveze.me ne vrši postupak selekcije i odabir kandidata već je to u nadležnosti poslodavca. Odredbe ugovora o radu predstavljaju direktan dogovor između poslodavca i zaposlenog.