DEKRA image 1 DEKRA image 2 DEKRA image 3 DEKRA image 4

DEKRA zapošljavanje d.o.o. je agencija za posredovanje pri zapošljavanju, ispitivanje tržišta i javnog mnjenja te za pružanje intelektualnih usluga. Osnovana je od strane društva DEKRA Arbeit GmbH iz Stuttgarta, a kao dio internacionalne korporacije DEKRA SE koja broji 37.000 zaposlenih i ima kancelarije u više od 50 država svijeta. 

Za potrebe našeg Klijenta, renomiranu kompaniju, tražimo motivisanu i odgovornu osobu za obavljanje posla:

 

Šef računovodstva (m/ž)

Mjesto rada: Bar

 

Opis posla:

  • Obezbjeđuje kontrolu unešenih podataka u sistem pravovremeno, precizno i kvalitetno i ukazuje na eventualne nepravilnosti i učestvuje u njihovom otklanjanju
  • Kontroliše knjiženja ručnih i automatskih naloga i njihovu usklađenost sa računovodstvenom politikom firme i zakonskom regulativom
  • Kontroliše bruto bilans na dnevnom, mjesečnom i godišnjem nivou, uočava i ispravlja eventualne nepravilnosti
  • Kontroliše i prati rad referenata u računovodstvu, uočava eventualne propuste u njihovom radu i ispravlja ih, a sve u cilju što efikasnijeg rada sektora
  • Prati stanje knjigovodstvenih analtičkih kartica dobavljača i kupaca, kako domaćih, tako i inostranih, učestvuje u njihovom usaglašavanju i sravnjenju ukoliko je neophodno
  • Kontroliše Knjigu ulaznih i izlaznih faktura, konta i knjigovodstvene evidencije za obračun PDV
  • Komunicira sa poreskom upravom i usaglašava evidenciju u cilju nesmetanog rada kompanije
  • Poznaje i primjenjuje MRS i MSFI u radu
  • Mjesečno i periodično izvještava o prihodima i rashodima na nivou firme
  • Učestvuje u izradi završnog računa i odgovara za njegovu tačnost i usklađenost sa zakonskom regulativom
  • Radi u timu i prati korporativnu politiku
  • Prati zakonsku regulativu i izmjene koje se odnose na računovodstveno poslovanje firme, sprovodi adekvatne, ažurne i neophodne promjene u sistemu i knjigovodstvenoj evidenciji u saradnji sa programerima, kontroliše ispravnost i usaglašenost prateće dokumentacije sa eventualnim izmjenama u zakonu
  • U slučaju odsustva nekog od zaposlenih u sektoru računovodstva, organizuje nesmetani rad ostatka kolektiva i adekvatnu zamjenu za zaposlenog u cilju što bolje organizacije sektora i neometanog rada kompanije
  • Ocjenjuje rad zaposlenih u sektoru računovodstva, predlaže njihova unapređenja i eventualne stimulacije/sankcije
  • Ukoliko je neophodno obavlja i druge zadatke, koji su mu/joj naloženi u vezi s obavljanjem posla

Zahtjevi:

  • VSS, Fakultet ekonomsko - računovodstvenog usmjerenja
  • Licenca Instituta sertifikovanih računovođa Crne Gore ili njoj odgovarajuća
  • Minimum 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • Poznavanje rada na računaru - MS Office paket
  • Poznavanje zakonske regulative, međunarodnih računovodstvenih standarda, međunarodnih standarda finansijskog izvještavanja

Benefiti:

  • Odlični radni uslovi
  • Službeni telefon, topli obrok
  • Mogućnost usavršavanja

Ukoliko ste zainteresovani za navedenu poziciju molimo Vas da se prijavite putem linka:

https://dekra-montenegro.talentlyft.com/o/mbE/apply


Napomena: Samo kandidati užeg izbora biće kontaktirani, ostale prijave čuvamo u DEKRA bazi kandidata.

Zahvaljujemo na razumijevanju.

*Kako biste uvećali šanse za ulazak u najuži krug kandidata veoma je bitno da što detaljnije i sadržajnije ispunite sva polja navedena u aplikativnoj formi, dodate CV na engleskom jeziku kao i prateća dokumenta koja mogu biti od značaja za datu poziciju (sertifikate, propratno pismo, preporuke i slično).

Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave putem portala.