Već dvadeset godina Mikrokreditna Finansijska Institucija “Monte Credit” DOO Podgorica, kao dio međunarodne grupacije Vision Fund International, posluje u Crnoj Gori. Naša osnovna aktivnost jeste pružanje ekonomske i finansijske podrške najugroženijim ekonomskim i socijalnim grupama stanovništva, kako bi ugrožena domaćinstva u nerazvijenim predjelima Crne Gore stvorila osnovu za bolji život i kako bi kreirali održive preduzetničke aktivnosti, a sa ciljem dugoročnog rasta i razvoja.

Za potrebe organizacije, MFI “Monte Credit” DOO Podgorica u okviru Poslovnih jedinica – Budva i Bar raspisuje oglas za poziciju:

 

Menadžer poslovnih jedinica Budva / Bar
Mjesto rada: Budva / Bar

 

Menadžer poslovnih jedinica upravlja i organizuje dnevne, nedeljne i mjesečne procese rada kreditnih službenika. Zadužen je za kvalitet i rast kreditnog portfolia poslovnih jedinica i brine o njegovom kvalitetu. Odgovoran je za širenje baze klijenata, kao i ostvarivanje dobrih odnosa sa postojećim klijentima. Demonstrira vrijednosti organizacije i doprinosi ostvarivanju njenih strateških ciljeva. Odgovoran je za kreiranje organizacione kulture u poslovnim jedinicama u skladu sa etičkim standardima organizacije.

 

Ključne odgovornosti:

  • rukovođenje poslovnih jedinica u skladu sa zakonom, pravilima i procedurama organizacije;
  • organizovanje rada u poslovnim jedinicama u pogledu ostvarivanja ciljeva organizacije;
  • planiranje, organizovanje, kontrola i upravljanje resursima na nivou poslovnih jedinica;
  • predlaganje unapređenja procesa u pogledu izdavanja kredita koji su u skladu sa njegovim/njenim ovlašćenjima u okviru poslovnih jedinica;
  • sprovođenje adekvatnih aktivnosti koji se odnose na internu kontrolu u cilju da svi zaposleni u poslovnim jedinicama poštuju definisana pravila;
  • odgovornost za ostvarenje ciljeva poslovnih jedinica koji su usaglašeni sa menadžmentom organizacije;
  • predlaganje i iniciranje promotivnih aktivnosti u skladu sa targetiranim ciljevima poslovnih jedinica;
  • odobravanje kredita poslovnih jedinica kojima upravlja, kao i učestvovanje u ocjenjivanju, odobravanju i odbijanju kreditnih zahtjeva u skladu sa svojim diskrecionim pravom;
  • učestvovanje u regrutaciji i selekciji novih zaposlenih u poslovnim jedinicama, kao i u procjeni i pravilnom upravljanju rada postojećih zaposlenih u skladu sa definisanim procedurama i održivosti poslovnih jedinica;
  • odgovornost u segmentima ponašanja, radnog učinaka i poslovne orijentacije zaposlenih, kao i kreiranje plana za sprovođenje adekvatnih obuka u cilju unapređenja zaposlenih;
  • odgovornost za dobre poslovne odnose zaposlenih u poslovnim jedinicama sa ostalim zaposlenima u organizaciji.

Potrebne kvalifikacije:

  • Srednja ili Viša škola iz oblasti prirodnih ili društvenih nauka;
  • Radno iskustvo u finansijskim i/ili mikrofinansijskim institucijama najmanje 3 godine;
  • Radno iskustvo na rukovodećim pozicijama najmanje 1 godinu;
  • Odlično poznavanje rada u MS office paketu;
  • Napredno poznavanje engleskog jezika;
  • Prodajno iskustvo i/ili iskustvo u vođenju sopstvenog biznisa;
  • Matematička sposobnost (pružanje finansijskih informacija klijentima o proizvodima);
  • Sposobnost učenja novih programskih aplikacija;
  • Jake organizacione sposobnosti i određivanje prioriteta;
  • Profesionalnost u odnosu sa klijentima i trećim licima, fleksibilnost i orijentisanost na detalje pri obavljanju radnih zadataka;
  • Vozačka dozvola „B“ kategorije.

Ukoliko ste zainteresovani pošaljite svoj CV putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS ili na adresu: andrija_draganic@wvi.org

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Krajnji rok za podnošenje prijava je 27.11.2020.

Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave putem portala.