Menadžer/ka recepcije
Azul Beach Resort Montenegro by Karisma je hotelski kompleks koji se nalazi na čuvenoj plaži “Velika plaža” dužine 12 kilometara, jednoj od najdužih plaža u Evropi. Ovo je ultra-all-inclusive by Karisma odmaralište koje poseduje najveće bazenske sadržaje u Crnoj Gori i prikazuje naše Swim-Up suite jedinice u okviru prostranog objekta gde se priroda prepliće sa raznovrsnim aktivnostima za porodice i iskustvo odraslih. Ovo letovalište na Jadranskoj obali osmišljeno je u savremenom stilu sa peščanom plažom koja omogućava parovima, grupama, bračnim partnerima, porodicama i prijateljima svih generacija da se opuste i zabave pod suncem. Modernizovano odmaralište nudi raznovrsne restorane i barove, teniske terene i 2 fudbalska terena, teretanu na otvorenom, palapa massage, dečiji klub u zatvorenom prostoru, avanturistički park sa visokim konopcima, obližnji Akva park i još mnogo toga.
Za potrebe istaknutog poslodavca Karisma Hotels Adriatic Montenegro, koji upravlja hotelom sa 4 zvezdice iz svetskog lanca hotelskih brendova u sastavu Karisma Hotels & Resort, Azul Beach Resort Montenegro, oglašava potrebu:
MENADŽER/KA RECEPCIJE
Uslovi:
- Visoka stručna sprema odgovarajućeg profila;
- Minimum 3 godine radnog iskustva na menadžerskim pozicijama u hotelima kategorije sa četiri i pet zvjezdica;
- Odlične poznavanje engleskog jezika (usmeno I pisano), poželjno poznavanje još jednog stranog jezika;
- Timski igrač sa odličnim liderskim sposobnostima;
- Odlične organizacijske, komunikacijske i prezentacione sposobnosti.
- Neophodno dobro poznavanje rada na računaru (Microsoft Office, Softveri rada recepcije);
- Vozačka dozvola B kategorije;
- Važeće ljekarsko uvjerenje za posao.
Nudimo:
- Puno radno vrijeme - 40 h nedjeljno
- Poslovnu i dinamičnu atmosferu rada.
Opis poslova:
- Pridržavanje svih propisanih procedura i standarda u poslovanju hotela;
- Pravovremeno i kvalitetno izvršavanje poslova i zadataka iz svog dijela rada;
- Učestvovanje u dnevnim koordinacijama;
- Organizovanje rada recepcije;
- Odgovoran je za poslovne rezultate recepcije, kvalitet usluga, te troškove recepcije;
- Potpuno je upoznat sa svim procedurama recepcije i odgovoran je za sprovođenje navedenih procedura od strane svih radnika recepcije;
- Uspostavlja raspored rada smjena i radnika recepcije i vodi evidencije rada radnika recepcije;
- Odgovoran je za upravljanje radnim vremenom radnika recepcije, te troškova rada radnika recepcije;
- Nadgleda radno vrijeme i autorizuje prekovremeni rad;
- Organizuje i nadgleda rad u sektoru recepcije;
- Sarađuje sa sektorom rezervacija na svim poslovima u okviru ovog sektora;
- Prima rezervacije soba telefonom, telefaksom, e-mail-om, ili rezervacijskim sistemom ispunjavanjem propisanog obrasca i u skladu sa propisanim pravilima i procedurama;
- Ispostavlja račune i fakture (za goste i agencije) za izvršene usluge;
- Prihvata i otkazuje rezervacije; Sastavlja popise dolazaka i odlazaka gostiju;
- Priprema popis slobodnih soba za tekući i sledeći dan i raspoređuje sobe gostima prije njihovog dolaska;
- Izvještava pretpostavljene o dolasku VIP gostiju i o njima vodi posebnu brigu;
- Pazi na to da se tabla sa kursom stranih valuta ažurno održava;
- Brine se za to da se svim gostima pri dolasku srdačno zaželi dobrodošlica;
- Provjerava da li se vodi i popunjava evidencija o gostima;
- Provjerava tačnost izvještaja domaćinstva u odnosu na podatke recepcije;
- Izrađuje tablice, bilježi i odlaže u kartoteku podatke o rezervacijama i rasporedu soba i o tome obavještava podređene;
- Osigurava dobru kontrolu izdavanja i primanja ključeva (gosti i zaposleni/odjeljenja);
- Poboljšava prihod od soba sprovođenjem odgovarajućeg sistema kontrole;
- Redovno provjerava kartone sa podacima o stvarima odloženim u sefu, kako bi vidio je li neki gost nešto zaboravio i ažurira te podatke;
- Sastaje se sa vodičima grupa i održava sa njima kontakt tokom boravka grupa, i održava stalni kontakt sa tur-operatorima i njihovim predstavnicima;
- Preuzima informacije od šefa smjene i iste predaje šefu sledeće smjene, pregleda podatke o smjenama kako bi osigurao da posao neometano teče;
- Brine se za dovoljne zalihe kancelarijskog materijala, obrazaca i ključeva kako bi posao neometano tekao;
- Prati rad i pomaže osoblju u svojoj smjeni te ih poučava na samom radnom mjestu;
- Vodi gotovinsku blagajnu, evidentira sva plaćanja, mijenja strane valute, radi sa gotovinom, kreditnim karticama i putničkim čekovima;
- Vrši kontrolu obračuna vouchera, hotelskih računa i pazi da budu tačno ispunjeni prema pojedinim troškovima;
- Radi sa uređajem za kreditne kartice, vrši bilans i zatvara na kraju smjene; Knjiži troškove na račune gostiju, prima i evidentira plaćanja od gostiju;
- Izrađuje popis važnih (hitnih) telefonskih brojeva i drži ih na vidljivom mjestu za sve službenike recepcije;
- Odlučuje o svim svakodnevnim procedurama recepcije;
- Obavljanje drugih poslova i radnih zadataka iz svoje nadležnosti, za kojima se ukaže potreba, po prethonom nalogu Generalnog menadžera
Prijave sa fotografijom slati na e-mail: posao@karismaadriatic.com ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.
Za više informacija možete nas kontaktirati na telefon: +382 69 364 508 (radnim danima 8-16h).
Najvažnije atribute koje tražimo su dobar stav, poštovanje i pozitivan odnos prema kolektivu i gostima.