F&B menadžer/ka
Azul Beach Resort Montenegro by Karisma je hotelski kompleks koji se nalazi na čuvenoj plaži “Velika plaža” dužine 12 kilometara, jednoj od najdužih plaža u Evropi. Ovo je ultra-all-inclusive by Karisma odmaralište koje poseduje najveće bazenske sadržaje u Crnoj Gori i prikazuje naše Swim-Up suite jedinice u okviru prostranog objekta gde se priroda prepliće sa raznovrsnim aktivnostima za porodice i iskustvo odraslih. Ovo letovalište na Jadranskoj obali osmišljeno je u savremenom stilu sa peščanom plažom koja omogućava parovima, grupama, bračnim partnerima, porodicama i prijateljima svih generacija da se opuste i zabave pod suncem. Modernizovano odmaralište nudi raznovrsne restorane i barove, teniske terene i 2 fudbalska terena, teretanu na otvorenom, palapa massage, dečiji klub u zatvorenom prostoru, avanturistički park sa visokim konopcima, obližnji Akva park i još mnogo toga.
Za potrebe istaknutog poslodavca Karisma Hotels Adriatic Montenegro, koji upravlja hotelom sa 4 zvezdice iz svetskog lanca hotelskih brendova u sastavu Karisma Hotels & Resort, Azul Beach Resort Montenegro, oglašava potrebu:
F&B MENADŽER/KA
Uslovi:
- Visoka stručna sprema odgovarajućeg profila;
- Minimum 3 godine radnog iskustva na poziciji menadžera u hotelima kategorije sa četiri i pet zvjezdica;
- Poznavanje engleskog jezika, poželjno je znanje još jednog stranog jezika;
- Timski igrač sa odličnim liderskim sposobnostima;
- Odlične organizacijske, komunikacijske i prezentacione sposobnosti.
- Rad na računaru (Microsoft Office);
- Vozačka dozvola B kategorije;
- Važeća sanitarna knjižica i važeće ljekarsko uvjerenje za posao
Nudimo:
- Puno radno vrijeme - 40 h nedjeljno
- Poslovnu i dinamičnu atmosferu rada.
Opis poslova:
- Pridržavanje svih propisanih procedura i standarda u poslovanju hotela;
- Učestvuje u dnevnim sastancima menadžera sektora hotela i održavanje redovne komunikacije i koordinacije u svom sektoru;
- Upravlja radom sektora hrane i pića i koordinira radom jedinica;
- Zabranjuje upotrebu, pripremu ili služenje hrane koja ne odgovara hotelskim standardima kvaliteta i sigurnosti;
- Vrši prijem radnika, motiviše i daje opomene zaposlenima;
- Predlaže disciplinske mjere ili otkaz za zaposlene upravi hotela;
- Potpuno je upoznat sa svim procedurama sektora i odgovoran je za sprovođenje navedenih procedura od strane svih radnika restorana i barova;
- Obilazi sektor hrane i pića radi utvrđivanja mogućih nedostataka i izvora potencijalnih grešaka uz istovremenu kontrolu pravila za higijenu;
- Kontroliše kvalitet svježih proizvoda koji dolaze kao i svih ostalih jela i pića;
- Aktivno komunicira sa gostima kako bi se prepoznale i uvažile njihove želje, žalbe ili mogući predlozi;
- Teži ka maksimalnoj optimizaciji profita u svakoj mogućoj situaciji;
- Zajedno sa svojim šefovima vrši nadzor zaliha materijala kao što su: posuđe, staklo, kuhinjska oprema, stolnjaci itd., kao i odgovarajuće čuvanje, adekvatno rukovanje istoga te realizuje redovno mjesečno popisivanje sitnog inventara;
- Priprema preventivne mjere zajedno sa svojim šefovima jedinica kako bi se lom, kvar i rashod opreme i sitnog inventara sveo na minimum;
- Učestvuje u izradi godišnjeg plana – budžeta za sektor hrane i pića i vodi brigu o ostvarenju planiranog;
- Vodi računa o pravilnoj raspodjeli radne snage u skladu sa budžetom;
- Kontroliše troškove restorana i barova prema planiranom budžetu;
- Brine o održavanju kuhinjske opreme i rashladnih uređaja u dogovoru sa šefovima jedinica, održavanja i šefom kuhinje;
- Prati i koordinira usluge svog sektora, jedinica i kontroliše naplatu i potpisivanje računa;
- Odgovoran je za poslovne rezultate restorana i barova, kvalitet usluge te troškove sektora hrane i pića;
- Planira raspored rada radnika sektora, jedinica i upravlja radom svih radnika;
- Nadgleda radno vrijeme i autorizuje prekovremeni rad;
- U saradnji sa šefovima jedinica (kuhinja, restorani, barovi), priprema predlog godišnjeg plana poslovanja sektora;
- Osigurava nesmetano odvijanje poslova kroz koordinaciju unutar svog sektora;
- Izrađuje kalkulacije u sektoru hrane i pića;
- Analizira cijene hrane i pića i odobrava promjene;
- Izrađuje plan marketinških aktivnosti za sektor hrane i pića (uključujući troškove svake akcije);
- Organizuje i kontroliše izvršenje poslova vezanih za pripremanje i posluživanje hrane i pića;
- Redovno vrši pregled svih jedinica hrane i pića (obilazi ih zajedno sa Generalnim menadžerom);
- Izrađuje sadržaj za štampani materijal sektora hrane i pića (popise pića i jelovnike);
- Kontroliše jelovnike i popise pića obzirom na sadržaj, izbor artikala, stil pisanja, korice i opšti izgled;
- Brine se za to da programi prodaje budu atraktivni i inovativni;
- Prati usklađenost planiranih i ostvarenih rezultata poslovanja i radi na poboljšanju prodajne mogućnosti kroz inovacije i promocije;
- U saradnji sa šefom kuhinje i restorana, sastavlja jelovnike, odabire hranu i piće;
- Odgovoran je za sprovođenje mjera upravljanja otpadom;
- Stalno unapređuje standarde usluga; Rešava reklamacije gostiju;
- Predlaže nove tehnologije pripreme hrane i posluživanja, utvrđuje standarde i kontroliše njihovu primjenu;
- Organizuje obučavanje radnika sektora hrane i pića i motivise supervizore i njihove radnike svojim pozitivnim i pravilnim stilom upravljanja;
- Poslovna saradnja sa kuhinjom i servisom u cilju optimalnog ispunjavanja postavljenih zadataka i planova;
- Učestvuje u analizi mjesečnih ostvarenih rezultata poslovanja i dostavlja izvještaj Generalnom menadžeru;
- Izvještava Generalnog menadžera putem dnevnih, sedmičnih i mjesečnih izvještaja o svim događanjima iz sektora hrane i pića uključujući i izvještaj dnevne zarade svih jedinica hrane i pića;
- Učestvuje u analizi mjesečnih ostvarenih rezultata poslovanja i dostavlja izvještaj Generalnom menadžeru;
- Obavljanje i drugih poslova i radnih zadataka iz svoje nadležnosti, za koje se ukaže potreba, po prethodnom nalogu Generalnog menadžera.
Prijave sa fotografijom slati na e-mail: posao@karismaadriatic.com ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.
Za više informacija možete nas kontaktirati na telefon: +382 69 364 508 (radnim danima 8-16h).
Najvažnije atribute koje tražimo su dobar stav, poštovanje i pozitivan odnos prema kolektivu i gostima.