Karisma Hotels & Resort je jedna od vodećih grupacija u svijetu u oblasti hotelskog menadžmenta, koja uspješno posluje i poznata je po svom inovativnom pristupu, postavljajući nove standarde u ponudi odmora sa fokusom na kompletan ugođaj gostima.

Karisma Hotels & Resort u svom portfoliu ima 30 hotela u Meksiku, Dominikanskoj Republici, Jamajci, Kolumbiji, Srbiji i Crnoj Gori.

 

Raspisujemo konkurs za poziciju:

 

Menadžer za ljudske resurse (m/ž)

 

Uslovi:

  • Visoko obrazovanje u obimu od najmanje 240 CSKP kredita (poželjno završene studije pravnog fakulteta);
  • Radno iskustvo u oblasti hotelijerstva na navedenoj poziciji od najmanje 3 godine;
  • Napredno poznavanje engleskog jezika;
  • Napredno poznavanje rad ana računaru;
  • Probni rad od 6 mjeseci.

Opis poslova:

  • Pridržavanje svih propisanih procedura i standarda Društva;
  • Učestvovanje u važnim sastancima šefova sektora i održavanje redovnih koordinacija u svom sektoru;
  • Upravljanje ljudskim resursima;
  • Organizuje izradu opštih akata društva koji se odnose na radne odnose;
  • Pripremanje pojedinačnih akata iz područja radnih odnosa (ugovori o radu, otkazi ugovora, ugovori o radu na određeno vrijeme: sezonski radnici, oglašavanje potreba za radnicima, osiguranje radnika, povlastice, i sl.);
  • Nadgleda (obavlja) poslove u vezi sa ostvarivanjem prava radnika iz radnog odnosa, te prava iz zdravstvenog, penzijskog i invalidskog osiguranja;
  • Rukovođenje aktivnostima na osiguranju potrebne radne snage (planiranje potreba, anketiranja, edukacija, treninzi);
  • Upravljanje i koordiniranje aktivnostima vezanim za ljudske resurse (zapošljavanje, otkazi ugovora o radu, osiguranje radnika, povlastice, i sl.);
  • Sarađuje sa Zavodom za zapošljavanje, obrazovnim institucijama, u cilju poboljšanja edukacije i usavršavanja zaposlenih;
  • Izrađuje programe usavršavanja, motivisanja, informisanja radnika;
  • Učestvovanje u provjeri i odabiru kandidata za zapošljavanje;
  • Definisanje metoda i organizovanje praćenja probnog rada;
  • Sastavljanje uputstva za zaposlene u skladu sa poslovnim procedurama;
  • Samostalno analizira stanje u vezi sa ljudskim resursima i sastavlja izvještaje za rizort menadžera i za kancelariju ljudskih resursa u Meksiku;
  • Nadgledanje i vođenje kadrovske evidencije, podataka o kretanju na radu, pravima i obvezama iz radnog odnosa;
  • Uspostavlja, obrađuje i čuva svu dokumentaciju u vezi sa radnim odnosima;
  • Prema potrebi vodi sve evidencije iz radnih odnosa, te obavlja poslove prijave i odjave radnika (fondovi penzijskog i zdravstvenog osiguranja);
  • Pripremanje dokumentacije u vezi sa ostvarivanjem prava radnika iz radnog odnosa;
  • Obavljanje i drugih poslova i radnih zadataka iz svoje nadležnosti, za kojima se ukaže potreba, po prethodnom nalogu rizort menadžera. 

Ukoliko ste zainteresovani:

Pošaljite radnu biografiju – CV (PDF ili Word format), skoriju fotografiju i eventualne preporuke na email adresu: mneptun@karismaadriatic.com ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS. 

Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave putem portala.