Noćni recepcioner
Zaposlenima obećavamo: benefite, mogućnost da dobiju znanje i iskustvo jedne uspešne hotelske kompanije. Redovnu, konkurentnu platu, mesto za odličan početak sa svim potrebnim obukama i podrškom da posao obavljaju što bolje.
Potrebni su nam ljudi koji će uvijek pronaći način da boravak gosta bude nezaboravno i prijatno iskustvo. Ljudi koji su društveni, prijatni i puni života.
NOĆNI RECEPCIONER
Opis posla:
- Nošenje čiste, kompletne uniforme prema Allure Palazzi Management standardima;
- Učestvovanje u dnevnim koordinacijama;
- Biti upoznat sa kategorijama soba i njihovim karakteristikama, kao i sa uslugama, sadržajima i aktivnostima u hotelu, radnom vremenu restorana i barova, SPA centra, promotivnim akcijama u hotelu itd.;
- Potpuno je upoznat sa svim procedurama recepcije;
- Obavlja poslove noćne obrade u hotelskom rezervacijskom/recepcijskom informatičkom sistemu, u skladu sa procedurma za noćnu obradu podataka na recepciji;
- Sarađuje sa čuvarima i osobljem za sigurnost u slučajevima šteta i krađa u hotelu;
- Odgovoran je za pravovremeno izvještavanje svih rizika ili potencijalnih rizika u radu ili sigurnosti hotela direktno nadređenim osobama;
- Vodi evidenciju zauzetih i slobodnih soba;
- Poznaje i primjenjuje procedure za izgubljeno i nađeno, kada su izgubljeni predmeti doneseni na recepciju;
- Pristojno i diskretno odgovara na pritužbe i zahtjeve gostiju, te o istim obavještava svoje nadređene;
- Prati i bilježi sve neriješene probleme u dnevniku odjela;
- Obavlja check in i check out procedure prema standard usluga, kao i prodajne aktivnosti vezane za promovisanje usluga hotela;
- Upoznat je sa važećim cjenovnkom smještaja;
- Provjerava blagajničke bonove i priprema ih za povrat novca prema unaprijed utvrđenom rasporedu;
- Slaže i priprema Check In kartice prije dolaska gostiju;
- Dodjeljuje sobe po dolasku Walks in gostiju i gostiju bez rezervacije;
- Informiše sobaricu o promjenama soba i oglednim sobama, Drži kontrolni zapis sobaričine tablice i provjerava odstupanja;
- Kontroliše i ispunjava blagajničke procedure;
- Obavlja mjenjačke poslove, prema važećoj tečajnoj listi i pravilima;
- Kontroliše i prati blagajničke bonove, razne formulare, ključeve sefova i Internet kartice;
- Provjerava vouchere za boravak gostiju, izdane od strane agencija;
- Drži odgovarajuću svotu novca od plaćanja "dnevne propusnice" i "noćne propusnice";
- Izvršava i ispunjava check in i check out procese shodno ustanovljenim standardima;
- Ispunjava zahtjeve programa kvaliteta, programa štednje energije i programa zaštite životne sredine.
Kandidati koji zadovoljavaju prethodno navedene uslove, mogu poslati CV sa fotografijom putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS. Kontakt telefon za više informacija: 068/862-882.
* Napomena: Kako biste uvećali šanse za ulazak u najuži krug kandidata veoma je bitno da što detaljnije i sadržajnije ispunite sva polja navedena u aplikativnoj formi i dodate ostala prateća dokumenta koja mogu biti od značaja za datu poziciju (sertifikate, propratno pismo, preporuke i slično).