RD INŽENJERING bavi se izgradnjom i opremanjem poslovno-stambenih objekata na području Beograda i okoline. Od svog osnivanja 2001. godine, neprekidno dokazujemo svoj visoki kvalitet u oblasti izgradnje objekata i investicionih projekata u građevinarstvu. Svoj poslovni uspijeh postižemo zahvaljujući tome što smo mi jedan operativan i fleksibilan tim stručnjaka. Spremni smo da efikasno i kontinuirano odgovorimo na sve veće zahtjeve standarda kvaliteta, životne sredine, ekonomičnosti i rokova.

Oglašavamo sljedeće slobodno radno mjesto:

 

ŠEF GRADILIŠTA

 

Opis posla:

  • Organizacija gradilišta;
  • Komunikacija sa investitorima i nadzornim organima;
  • Komunikacija sa ostalim sektorima u preduzeću;
  • Kontrola i organizacija rada izvođača i podizvođača;
  • Koordinacija radnika na gradilištu;
  • Izvještavanje nadređenih o svim aktivnostima i rezultatima;
  • Uredno vođenje gradilišne dokumentacije;
  • Sprovođenje zakona, propisa, mjera zaštite i bezbijednosti na radu;
  • Izrada i praćenje dinamičkih planova;
  • Praćenje i kontrola magacina stovarišta građevinskog materijala i opreme.

Kvalifikacije:

  • VII stepen stručne spreme tehničkog smjera (građevinski fakultet);
  • Minimum 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Posjedovanje licence za izvođenje radova smatraće se prednošću;
  • Sposobnost samostalnog i timskog rada;
  • Poznavanje rada na računaru;
  • Odlične organizacione vještine.

Nudimo:

  • Redovna i stimulativna primanja;
  • Rad u dinamičnom i ambicioznom timu.

 

Ukoliko ste zainteresovani za ovu poziciju a ispunjavate gore navedene uslove svoju biografiju možete poslati putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.

* Napomena: Kako biste uvećali šanse za ulazak u najuži krug kandidata veoma je bitno da što detaljnije i sadržajnije ispunite sva polja navedena u aplikativnoj formi i dodate ostala prateća dokumenta koja mogu biti od značaja za datu poziciju (sertifikate, propratno pismo, preporuke i slično).

Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave putem portala.