Administrativni referent
Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave
"Garden Lux" je firma specijalizovana za projektovanje pejzažno-arhitektonskih objekata i realizaciju projekata, kao i održavanje podignutih zelenih površina. Firma oglašava sljedeće slobodno radno mjesto:
ADMINISTRATIVNI REFERENT
POTREBNE KVALIFIKACIJE:
Obrazovanje:
- IV (četvrti) nivo u skladu sa Nacionalnim okvirom kvalifikacija.
Vještine/znanja:
- Rad na računaru – Microsoft Office paket (napredni nivo);
- Dobre organizacione sposobnosti.
Strani jezici:
- Engleski jezik (nivo A2 u skladu sa Zajedničkim evropskim referentnim okvirom za jezike).
Relevantno radno iskustvo:
- 1 (jedna) godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima.
Prethodna provjera znanja:
- Višestruka provjera referenci, kao i utvrđivanje nivoa znanja engleskog jezika i rada na računaru.
Probni rad:
- Do 6 (šest) mjeseci (u skladu sa Zakonom o radu).
Zdravstveni uslovi:
- Ljekarsko uvjerenje o opštoj zdravstvenoj sposobnosti.
ODGOVORNOSTI:
- Vođenje evidencije rada zaposlenih;
- Vođenje analitike kupaca i dobavljača;
- Izrada faktura prema dobijenim instrukcijama;
- Naplata potraživanja;
- Izvještavanje o naplati potraživanja nadređenih;
- Praćenje valuta plaćanja;
- Pripremanje dokumentacije za knjigovodstvenu agenciju;
- Učestvovanje u pripremi tenderske dokumentacije;
- Evidentiranje ulazne i izlazne dokumentacije;
- Vođenje djelovodnika i arhive;
- Vođenje planera obaveza izvršnog direktora;
- Zakazivanje sastanaka i evidencija njihovog rasporeda, vremena i mjesta održavanja;
- Odgovaranje na direktne telefonske ili i-mejl upite;
- Dočekivanje i posluživanje stranaka;
- Prijem pošte i interno proslijeđivanje pristiglih dokumenata;
- Pisanje poslovnih dopisa prema dobijenim uputstvima, kao i popunjavanje različitih formulara, obrazaca i druge dokumentacije potrebne za poslovnu korespondenciju;
- Pružanje administrativno - tehničke podrške u svim projekatima po zahtjevu nadređenih;
- Organizacija službenih putovanja za izvršnog direktora i ostale zaposlene;
- Staranje o nabavci i raspodjeli kancelarijskog i ostalog potrošnog materijala, te dostavljanje spiska potreba na potpis (odobrenje) neposredno nadređenom;
- Izvještavanje o redovnim aktivnostima;
- Ostali zadaci u skladu sa prirodom i vrstom posla po nalogu nadređenog.
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoju biografiju putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.
*Kako biste uvećali šanse za ulazak u najuži krug kandidata veoma je bitno da što detaljnije i sadržajnije ispunite sva polja navedena u aplikativnoj formi, dodate CV na engleskom jeziku kao i prateća dokumenta koja mogu biti od značaja za datu poziciju (sertifikate, propratno pismo, preporuke i slično).