Šef recepcije (m/ž)
Karisma Hotels & Resort je jedna od vodećih grupacija u svijetu u oblasti hotelskog menadžmenta, koja uspješno posluje i poznata je po svom inovativnom pristupu, postavljajući nove standarde u ponudi odmora sa fokusom na kompletan ugođaj gostima.
Karisma Hotels & Resort u svom portfoliu ima 30 hotela u Meksiku, Dominikanskoj Republici, Jamajci, Kolumbiji, Srbiji i Crnoj Gori.
Za naše hotele Holiday Villages Montenegro i Long Beach Hotel Montenegro u Ulcinju, za
sezonu 2020, tražimo osobe za sledeću poziciju:
ŠEF RECEPCIJE
(m/ž)
Opis/zahtjevi pozicije:
- Organizovanje rada recepcije;
- Odgovoran je za poslovne rezultate recepcije, kvalitet usluga, te troškove recepcije;
- Potpuno je upoznat sa svim procedurama recepcije i odgovoran je za sprovođenje navedenih procedura od strane svih radnika recepcije;
- Uspostavlja raspored rada smjena i radnika recepcije i vodi evidencije rada radnika recepcije;
- Odgovoran je za upravljanje radnim vremenom radnika recepcije, te troškova rada radnika recepcije;
- Nadgleda radno vrijeme i autorizuje prekovremeni rad;
- Sarađuje sa sektorom rezervacija na svim poslovima u okviru ovog sektora;
- Prima rezervacije soba telefonom, telefaksom, e-mail-om, ili rezervacijskim sistemom ispunjavanjem propisanog obrasca i u skladu sa propisanim pravilima i procedurama;
- Ispostavlja račune i fakture (za goste i agencije) za izvršene usluge; Prihvata i otkazuje rezervacije;
- Sastavlja popise dolazaka i odlazaka gostiju;
- Priprema popis slobodnih soba za tekući i sledeći dan i raspoređuje sobe gostima prije njihovog dolaska;
- Izvještava pretpostavljene o dolasku VIP gostiju i o njima vodi posebnu brigu;
- Pazi na to da se tabla sa kursom stranih valuta ažurno održava;
- Brine se za to da se svim gostima pri dolasku srdačno zaželi dobrodošlica;
- Provjerava da li se vodi i popunjava evidencija o gostima;
- Provjerava tačnost izvještaja domaćinstva u odnosu na podatke recepcije;
- Izrađuje tablice, bilježi i odlaže u kartoteku podatke o rezervacijama i rasporedu soba i o tome obavještava podređene;
- Osigurava dobru kontrolu izdavanja i primanja ključeva (gosti i zaposleni/odjeljenja);
- Poboljšava prihod od soba sprovođenjem odgovarajućeg sistema kontrole;
- Redovno provjerava kartone sa podacima o stvarima odloženim u sefu, kako bi vidio je li neki gost nešto zaboravio i ažurira te podatke;
- Sastaje se sa vodičima grupa i održava sa njima kontakt tokom boravka grupa, i održava stalni kontakt sa tur-operatorima i njihovim predstavnicima;
- Preuzima informacije od šefa smjena, i iste predaje šefu sledeće smjene, pregledava podatke o smjenama kako bi osigurao da posao neometano teče;
- Brine se za dovoljne zalihe kancelarijskog materijala, obrazaca i ključeva kako bi posao neometano tekao;
- Prati rad i pomaže osoblju u svojoj smjeni te ih poučava na samom radnom mjestu;
- Vodi gotovinsku blagajnu, evidentira sva plaćanja, mijenja strane valute, radi sa gotovinom, kreditnim karticama i putničkim čekovima;
- Vrši kontrolu obračuna vouchera, hotelskih računa i pazi da budu tačno ispunjeni prema pojedinim troškovima;
- Radi sa uređajem za kreditne kartice, vrši bilans i zatvara na kraju smjene;
- Knjiži troškove na račune gostiju, prima i evidentira plaćanja od gostiju;
- Izrađuje popis važnih (hitnih) telefonskih brojeva i drži ih na vidljivom mjestu za sve službenike recepcije;
- Odlučuje o svim svakodnevnim procedurama recepcije;
- Obavljanje drugih poslova i radnih zadataka iz svoje nadležnosti, za kojima se ukaže potreba, po prethonom nalogu General menadžera.
Uslovi:
- Poznavanje recepcijskih programa;
- Organizacijske i komunikacijske vještine;
- Usmjerenost na kvalitet rada i zadovoljstvo gostiju;
- Visoka odgovornost u obavljanju radnih zadataka;
- Sistematičnost i preciznost, sklonost timskom radu;
- Iskustvo rada na traženoj poziciji min 3. god.
Ukoliko smatrate da ispunjavate uslove poziva i imate želju za radom i daljim napredovanjem, prijavite se i dostavite CV na e-mail adresu: posao@karismaadriatic.com ili putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS.