Karisma Hotels Adriatic Montenegro, usmjerena je prema kreiranju novih vrijednosti u turizmu i jedinstvene kolekcije hotela s prepoznatljivim brendom. Snaga Karisminog brenda ogleda se i u kvalitetu njenih preko 10.000 zaposlenih u 7 zemalja svijeta, uključujući Crnu Goru. Karisma je nosilac jednog od najznačajnijih priznanja iz oblasti radnih odnosa “Great Place To Work” sertifikata koji dodeljuje tijelo koje prati i podržava razvitak korporativne kulture preko 40 godina, što potvrđuje Karismin status kao jednog od vodećih poslodavaca u sferi turizma i ugostiteljstva na globalnom nivou.

Karisma Hotels Adriatic Montenegro traži kandidate za poziciju Rooms Division Manager/ Direktor sektora za smještajne jedinice u Holiday Village Montenegro u Crnoj Gori, komfornom hotelu sa 353 dizajnirane sobe, all-inclusive ponudom, nizom barova i restorana, 6 bazena i mnoštvom dodatnih sadržaja za čitavu porodicu.

Holiday Village Montenegro ujedno je najveći hotel od svih u lancu Holiday Villages koji se već nalaze na Kanarskim ostrvima, Balearima i grčkim ostrvima.

 

Rooms Division Manager/ Direktor sektora za smještajne jedinice

 

Ova pozicija podrazumijeva da Rooms division (Sektor za smještajne jedinice) zadovolji standarde brenda, cilja potrebe klijenata, obezbjeđuje zadovoljstvo zaposlenih, fokusira se na na rast prihoda i maksimizira finansijske performanse odeljenja.

Vaša uloga će uključivati ključne odgovornosti kao što su:

  • Odgovornost za upravljanje i koordinaciju svih sektora koji se odnose na oblast smještajnih jedinica (uključujući sektor recepcije i domaćinstva) i rukovođenje osobljem navedenih sektora
  • Saradnja sa Rooms division timovima u cilju razvoja operativne strategije, koja je usklađena sa poslovnom strategijom brenda, i stara se o njenom izvršenju
  • Planiranje, razvijanje, implementacija i procjena kvaliteta gostinskih soba u objektu
  • Težnja ka kontinuiranom poboljšalju zadovoljstva gostiju i zaposlenih i maksimiziranju finansijske performanse sektora
  • Demonstracija i komunikacija u vezi sa ključnim pokretačima zadovoljstva gostiju za ciljnog korisnika brenda
  • Pruža odličnu uslugu gostima, tokom cijelog njihovog iskustva i podstiče pružanje iste od ostalih zaposlenih;
  • Odgovara na probleme i pritužbe gostiju i stara se o rješavanju istih
  • Pregleda povratne informacije gostiju sa timom rukovodstva i osigurava da se preduzmu odgovarajuće korektivne mjere
  • Koordinira i saopštava detalje događaja, usmeno i pismeno, klijentima i operacijama hotela
  • Osigurava da se poštuju standardi i procedure
  • Vodi određeni tim i pomaže u ispunjavanju zadatih ciljeva.

Profil kandidata

  • Uspešni kandidat treba da ima iskustvo u sličnoj ulozi sa iskustvom od 4 godine u ugostiteljstvu, recepciji, domaćinstvu, operacijama upravljanja ili srodnim profesionalnim oblastima; Dvogodišnja diploma na akreditovanom univerzitetu za poslovnu administraciju, menadžment hotela i restorana ili srodnim većim; Tečan govor crnogorskog / srpskog/ hrvatskog i engleskog jezika. 

Zainteresovanim kandidatima nudimo atraktivna primanja i ostale beneficije.

Ukoliko smatrate da ispunjavate uslove poziva i imate želju pridružiti nam se na ovoj poziciji, prijavite se i dostavite CV na engleskom jeziku putem opcije KONKURIŠITE NA OGLAS kao i prateća dokumenta koja mogu biti od značaja za datu poziciju (sertifikate, propratno pismo, preporuke i slično).

*Za prijavu na oglas potrebno je da budete registrovani na sajt www.prekoveze.me i da popunite biografiju u svom profilu minimum 75%.

Ovaj oglas je istekao i poslodavac više ne prima prijave putem portala.